Binary Optioner Bedrägerier Banc De Binary Forum


Gilla detta i motsats till srinivas 22 nov 2013 Det här är att låta dig veta att kontoscheferna i banc de binary är ingenting annat än blodsugare, de ringde mig upp flera gånger för att finansiera mitt konto med hjälp av kreditkortet på fil och handel med sina signaler, Jag avvisade dem artigt varje gång som 1) Jag visste att de bara var där för att suga pengar från kunderna 2) Jag hade inga pengar alls jag kunde spendera, varför jag bara var demohandel hela tiden. En av deras kontochefer ringde upp mig och insisterade på att jag finansierade mitt konto med mitt kreditkort, jag sa till honom att jag inte hade pengar och att jag var tvungen att fortfarande betala för mitt lån av 1600 för vilket jag inte hade några pengar kvar i mitt bankkonto. Han hävdade ändå att det var oroligt och han frågade mig om jag kunde se hur mycket jag skulle vara berättigat på mitt kreditkort, jag sa bara OK, eftersom jag inte kunde hantera hans tortyr. Och jag ser att meddelanden översvämmer min telefon och säger att totalt 6000 debiterades från mitt kreditkort. Jag var som WTF. när han kom tillbaka frågade jag honom vad du har gjort, jag godkände inte dig att överföra pengar till mitt konto. Jag sa bara OK när du sa att du bara ska se hur mycket jag är berättigad, jag har inte ens en enda dollar för att betala något och Dessutom är detta mitt företagskreditkort som du använde som kan betyda allvarliga repekussioner. Jag var orolig för helvete, han fortsatte att säga att vi fick tjäna 1000-3000 per månad och dessa 6000 dollar är bara för likviditet (säkerställt likviditet för banc de binära suger), låter använda pengarhantering etc etc all sådan skit). Det hände på fredag ​​och jag var orolig hela helgen, jag bestämde mig för att jag ville överföra alla pengarna tillbaka och därför svarade jag på banc de binär att jag inte tillåter överföring av medel och fortsatte med att ge detaljer för att verifiera mitt konto. Nästa vecka får jag e-postmeddelanden och frågar mig att ge min företags resultat - och förlustdeklarationer, signatur på ett formulär från styrelsen, eftersom det kreditkort som användes var mitt företags kreditkort. Det här var stor jolt och det går inte att göra eftersom företaget jag jobbar för är ett företag med flera miljarder dollar och jag är bara en avlägsen anställd. Kontochefen ringer mig upp och frågar mig varför jag inte godkände pengarna och varför klagade jag på att de överfördes utan mitt samtycke jag visste då att den här killen kunde göra någonting med det jag menar kan aldrig låta mig få tillgång till mina medel. Jag var tvungen att hålla tyst, vad än värre var banc de binary svarade inte heller på mina klagomål, så jag visste att de är alla i det här tillsammans mot mig. Jag visste att jag var tvungen att stänga min mun och följa sina beställningar, annars kommer mina pengar inte till mig. Verifieringen av kontoavsnittet var smärtsamt, eftersom de höll på att fråga om dokument som jag inte kunde ge, jag försökte även få ett brev från vår finansdeportment som säger att jag äger kreditkortet och är ansvarig för att göra betalningar till den. Finansdepartementet tog inte min begäran eftersom de aldrig behövde göra det innan, förståeligt så. Så jag pratade med banc de binary guys igen och jag var tvungen att övertyga dem om mitt ägande av mitt kreditkort och berättade för dem att jag skulle lämna alla dokument som jag har och ett brev från mitt kreditkortsföretag som anger att jag äger kreditkortet . Detta fortsatte i två veckor och de två veckorna var som helvete och jag kände att jag var på en mörk plats eftersom mina pengar togs bort från mig av dessa killar och inte är redo att släppa den. Min kontochef frågade mig ens Om ditt konto är verifierat kommer du att springa bort genom att ta alla dina pengar tillbaka Han var rädd om mitt konto blir verifierat Jag skulle ta alla mina pengar, jag sa till honom att jag inte gör det och bad honom att lita på mig. Först efter det blev mitt konto bekräftat. I gengäld var jag tvungen att underteckna ett dokument som sa att jag godkände de medel som krediterades på mitt banc de binära konto Nu började han ge signaler, jag började med 100 dollar, jag förlorade det, 3 signaler då - investerade bara 20 - förlorade alla av dem insåg att jag är i trubbel här och började investera endast 1 för nästa affärsverksamhet - förlorade dem alla också. Jag slutade ta sina signaler och inte handla. Han insåg att jag inte investerade tillräckligt med pengar eller förlorade, så han ringde mig en dag och frågade mig om jag pratade med andra personer i gruppen om handelssignalerna, jag sa till honom att jag inte skulle ha det. Så gick han vidare och sa att dagen är en stor dag och han skulle ge mig en VIP-handel som han bara ger till människor som har miljoner i sina konton och han gav mig det för att återhämta alla förluster, så för det jag behövde investera 1000. Jag var inte redo vad jag någonsin hade argumenterat med honom och berättade för honom att alla hans affärer har landat OTM och det är inte i min räckvidd att investera det stora beloppet, men jag kunde bara investera 100. Han insisterade det är en VIP-handel och inte menat att delas med alla och jag var tvungen att investera 1000. Jag var helt nervös av allt detta händer omkring mig med banc de binära och jag sa till honom att jag kommer att ta det men om jag förlorar den här gången är jag kommer att dra tillbaka alla pengarna tillbaka. Jag tog handeln och efter utgången av tiden jag kollade, överraska inte vad som helst, det landade OTM. Förlorad 1000. För mig är 1000 en mycket stor mängd, särskilt eftersom jag hade långivare att återbetala fortfarande. Jag var skal chockad, jag sa till honom att det nog är tillräckligt och jag lämnar detta. Bad honom att lämna mig ur sin grupp Jag tog upp en återkallande begäran om att få tillbaka alla mina pengar. Och som du förväntar dig tog de en evighet att göra det, nästan 25 dagar. Jag var tvungen att följa upp varje dag och de gör det så långsamt medan jag slutade med att betala min kreditkortsräkning, och sen betalning skulle innebära stor straff. Jag var tvungen att låna några dagar som i grace period för att göra min betalning. Allt jag har kvar i mitt sparkonto är 80, det vill säga 80 för att leva. Efter att mina pengar nådde mig, blockerade jag bara mitt kreditkort omedelbart, eftersom jag var rädd för att banc de binary gjorde sådana bedrägliga aktiviteter. Jag vet inte om vad de gjorde för en kille som jag, en kille som inte hade råd med något, är ett brott. Nu, David och andra killar i det här forumet, bestämmer du själv hur dessa banc de binära killar fungerar. De pratar om att verifiera konton för att skydda mot penningtvätt, vad kallar du vad de gjorde just för mig David, jag vet inte om jag kan få pengarna tillbaka eller jag vet inte om jag kan begära att du pratar med dem för att ge mig min pengar tillbaka. Men jag kan definitivt begära att du vänligen inte stöder dem eftersom det bara skulle sätta människor i kö för att döda. Jag kommer att vara tacksam om du kan prata med dem och få mig rättvisa om du vill genom att kreditera mina pengar tillbaka, som jag sa att jag bara har 80 på mitt bankkonto för att leva med resten av månaden. Gilla detta i motsats till Pulec 25 Nov 2013Banc de Binär recension 8211 Kvalitetskontroll Säkert har du hört folk prata om denna binära alternativmäklare. Det är faktiskt en av de mest populära binära alternativmäklare och en som har gjort mer revolution sedan starten, dess framsteg och utveckling över årets pass. Banc De Binary började år 2009 och det hör till cypriot, vars kontor är registrerat på Cypern. Om du inte är så mycket medveten om vad det här handlar om, vänligen veta att Banc De Binary tillåter sina användare att köpa och sälja binära alternativ. Vad är det här Enkelt alternativ som kallas samtal och sätta, så med det här alternativet kan du förutse om priset på en tillgång går upp eller ner under en viss tid. Du är inbjuden att läsa denna Bancdebinary recension och dra din egen slutsats om huruvida du är villig att göra ditt eget Bancdebinary test och leva din egen Bancdebinary-upplevelse, som du behöver veta att det inte är en Bancdebinary bluff. Banc de binärnamn. Banc de Binär Adress. Kontor registrerat i Kanika International Business Center, Office 401, Profiti Ilias 4, Germasogeia 4046, Limassol, Cypern förordning. Internationell reglering och drift av Banc De Binary Ltd (Cypern) i Europa, på uppdrag av CIF (Cyperns investeringsbolag) och reglerad av CySEC (Cyperns värdepappers - och utbyteskommission), under licensnummer 18813. E-postadress. Du kan skicka en e-postadress till csbbinary eller helt enkelt fylla i kontaktformuläret som finns i följande länk: bancdebinaryaboutcontact Telefonnummer. Telefonens kontaktnummer för att komma i kontakt med kundtjänstens representanter är 44 2070992116 Live chat. funktionen finns till höger om Banc De Binary webbplats. En värld av fördelar Normalt sägs det att för dem som är på jakt efter den perfekta binära alternativmäklaren kommer de aldrig att komma över det eller hitta den. Vad som existerar är den perfekta binära alternativmäklaren som passar personliga och handelsbehov hos de olika användarna av binäralternativsmäklare. Det här är fallet med Banc De Binary och med hjälp av denna Bancdebinary recension kommer du att kunna lära dig allt du behöver veta om denna binära alternativmäklare och därför gör du Bancdebinary-test och lever din egen Bancdebinary-upplevelse. Fullt reglerad och officiell binär optionsmäklare Det finns inte en viss summa av maximal insättning Du kommer att kunna ta ut dina pengar närhelst du vill. Det finns fem olika typer av konto där du kan välja Special welcome bonus på 100 av din första insättning När du väl har valt betalningsmetoden måste du hålla dig till samma betalningsmetod Brokers regulation På sätt som de flesta människor som ser fram emot att göra sin inkurs i de binära alternativen mäklarbranschen eller som helt enkelt vill se vad detta binär alternativ mäklare i synnerhet handlar om, är det mycket viktigt att veta om Banc De Binary är en binär alternativ mäklare som är reglerad eller nej. Detta är fallet med Banc De Binary, en binär optionsmäklare som regleras och drivs av Banc De Binary LTd (Cypern) i Europa och regleras av CySEC Cyprus Securities and Exchange Commission, liksom av CIF Cyprus Investment Firm. Inom CySEC registreras Banc De Binary under licensnumret 18813. Tjänster Platform Banc De Binary ser upp sina nya och befintliga kunder för att de ska ha en bra BancDeBinary-upplevelse och inte känna rädsla för någon form av digital bluff. och på grund av denna anledning har de utvecklat en utmärkt plattform med ett mycket vänligt gränssnitt. Dessutom finns inom den plattformen stora delar, till exempel kundserviceområdet, där du kan komma i kontakt med kundtjänstens företrädare via Skype, e-post, kontaktformulär, direktchatt och telefonsamtal. Banc De Binary skryter för den stora kundservicenupplevelse som den ger sina kunder och de som är intresserade av att komma in på sin webbplats och frågar efter några frågor när som helst, verkligen 247. På Banc De Binary-webbplatsen erbjuds olika typer av konton, som till exempel följande alternativ: Grundläggande konto och dess variationer: Brons konto: Handlar på 250 USD och mer Silver konto: Handlar på 2.500 USD och mer populäraste alternativ bland användarna Guldkonto: Handlar på 5 000 USD och mer Premium konto och dess Varianter: Premium konto: Handlar på 10 000 och mer Platinum konto: Handlar på 25 000 och mer Och det är inte det, via sin plattform erbjuder Banc De Binary också ett exklusivt konto som du endast kan få tillgång till om du inbjuds speciellt för att registrera dig och med denna typ av konto kan du handla för mer än 100 000 USD. Mobilhandel App Nuförtiden är det väldigt viktigt att hålla sig uppdaterad med alla senaste trender och alla företag har utvecklat egna applikationer för att nå ett bredare användargränssnitt och också för att få snabbare tillgång till sina företag. På så sätt har Banc De Binary utvecklat en mobilapplikation som kan användas av både Android-användare och iOS-användare. I båda fallen behöver användarna bara gå in i Google Play eller App Store respektive ladda ner appen. En annan Bancdebinary bonus är att den här applikationen är helt fri Det är ingen bättre känsla att veta att du kommer att kunna tjäna pengar med några få klick och berör på skärmen var du befinner dig och på språng och att allt du behöver är en Internetanslutning, antingen genom dataplan eller en anslutning till ett trådlöst nätverk WiFi. TV-platser och annonser Banc De Binary räknas med olika typer av annonser, inklusive tv-platser och videoklipp. Om du vill hitta många av dem behöver du bara gå in i den största videoplatsen, YouTube, och du kommer att kunna se oändliga videor från Banc De Binary. Dessutom skryter Banc De Binary för all reklam som de gör i olika medier och sociala medier och till och med lite sponsring som de har gjort för att återställa varumärket och varumärket för att förbättra sin positionering inom binäralternativsindustrin och fortsätta att vara den bästa binär alternativ mäklare. Utbildningscenter När det gäller binära alternativ är det väldigt viktigt att bli utbildad och utbildad, och detta måste gälla både nya investerare och avancerade och experter. Banc De Binary är känt för det stora utbildningscenter som de har utvecklat. Inte bara du kommer att kunna hitta ett utbildningscenter på sin plattform, men du kommer också att ha tillgång till följande: Handelsrum Böcker i elektronisk form (bättre känd som e-böcker) Informativa och förklarande artiklar om hur man handlar online Intressant översikter över hur marknaden fungerar som hjälper dig att förstå olika diagram, tabeller, analys och statistik. Detaljerad lista över de olika tillgångarna du kan handla inom binäralternativ industrin. Om du vill göra ditt eget Bancdebinary test och ha din egen Bancdebinary-upplevelse uppmanas du att fortsätta läsa den här intressanta Bancdebinary recensionen. Det bästa om utbildningscentret är att det är helt gratis. Du kan bli utbildad och få tillgång till allt detta pedagogiska innehåll och behöver inte betala en krona. Banc De Binarys utbildningscenter är mycket dynamiskt, eftersom det inte bara erbjuder teoretiskt innehåll, men du kan också få tillgång till olika videor och handledning på YouTube som gör Bancdebinary-upplevelsen mer tolerabel och rolig. Det kan sägas att att bli utbildad i den binära alternativmarknaden tack vare Banc De Binary kan vara och interaktiv och dynamisk erfarenhet som som en konsekvens kommer att ge dig bara bra resultat och oavsett vilken typ av mäklare du är, kommer du att kunna maximera dina vinster och lär dig att fortsätta utveckla fantastiska strategier för dina online-affärer med Banc De Binary. Slutsats Det förväntas att den här Bancdebinary-översynen var tillräckligt klar för att försvaga alla dina tvivel och att det var tillräckligt bra för att informera dig om alla de detaljer som du inte hade tagit hänsyn till och att du inte ens visste. Dessutom är en mycket viktig del av informationen att dela med dig det faktum att Banc De Binary erbjuder bra Bancdebinary bonus till sina nya och befintliga kunder. Ta en titt på dem och om du inte kommer i kontakt med kundtjänstrepresentanterna som kommer att vara villiga att svara på alla dina frågor. Binär Options BrokerDear Värderad Banc De Binär Klient Vi vill informera dig om att Banc de Binary minskar sin verksamhet och kommer att utnyttja handelsplattformen för din bekvämlighet till 0532017. Om du har kvalificerad balans i ditt konto kan du fortsätta att handla genom att klicka här. Om du vill dra tillbaka, vänligen uppmanas du att fylla i en ansökan om återkallelse genom ditt konto och vi kommer att återbetala hela beloppet av dina bidragsberättigade medel (enligt villkoren för bolaget) genom att klicka här. Med vänliga hälsningar, Banc De Binary Management START HANDLING MED EN AV VERDEN STORSTA BINARVALJANDE OPERATÖRER som citerade av Wall Street Journal Har inte ett konto Registrera dig nu START HANDLA MED EN AV VERDEN STORSTA BINARVALJANDE OPERATORER enligt citat av Wall Street Journal 02 : 07: 21 GMT 04 mars 2017 02:07:21 GMT 04 mars 2017 Ditt konto har inte verifierats och är för tillfället avstängt från handel. Bekräfta ditt konto START HANDLA MED EN AV VERDENS STORA BINARVALJANDE OPERATÖRER som citerade av Wall Street Journal Trading Binära Optioner innebär stor risk och kan leda till förlust av allt investerat kapital Handel i 3 steg Handel i 3 steg 1 Välj en tillgång 3 Make en förutsägelse Skapa ditt gratis konto Chatt med din kontohanterare 0 avsluta chatt sluta chatt återaktivera chatt återaktivera x Din Kontohanterare är offline. HÖG RISK INVESTERING VARNING: Trading Binär Options är mycket spekulativ, medför en risknivå och kanske inte är lämplig för alla investerare. Du kan förlora något eller allt av ditt investerade kapital, vänligen klicka här för att läsa vår fullständiga riskvarning. Vad är binära alternativ Binära alternativ - även kända som Fixed Return Options (FRO) - skiljer sig från traditionella investeringar, eftersom investerare bara behöver korrekt förutsäga en aktivitetsrörelsens riktning för att slutföra en framgångsrik handel (storleken på en prisrörelse är helt irrelevant). Med binära alternativ finns det bara två möjliga resultat. Upp eller ner. Varför BANC DE BINARY Med matchande avkastning och en genomsnittlig avkastning på över 80 är handel med binära alternativ med Banc De Binary ett sätt att göra en förståelse för händelser som påverkar globala marknader i potentiella lönsamma investeringar. Banc De Binarys innovativa, användarvänliga handelsplattformar erbjuder ett brett utbud av unika, proprietära funktioner som gör det enkelt för erfarna och nybörjare investerare att göra hanteringsrisk och göra informerade och aktuella affärer. Med över 200 omsättbara tillgångar, inklusive valutapar, lager, index och råvaror, 247 upptid och förmågan att finjustera varje detalj i varje handel, tar binära alternativ finansmarknaden med storm och ersätter snabbt traditionella investeringsmetoder. Aux rsident du Qubec: Nous sommes dsols mais nous ne sommes pas autoris fournir nos services dans votre rgion. Det är min första fråga om att de ska ha rätt att anmäla en uppgift och att de inte har rätt att göra det, om de inte har rätt att överensstämma med dem, i enlighet med de handlingar som är förenliga med invaliditetsproblemet. Nous sommes navrs que vous soyez dans ce cas de figure. Säkert, men vi är inte längre tillgängliga för kunder i Australien. Vi är ledsna, men våra produkter och tjänster är inte längre tillgängliga för kunder i Australien. Om du vill att vi ska hålla dig uppdaterad om hur bra det är att tillhandahålla tjänster i ditt land eller för ytterligare frågor, vänligen maila oss på email160protected ÄGERSKAPSBESKRIVNING: Denna domän ägs och drivs av Ash Ltd. och dess anknutna företag till Aster Services Ltd . med Innehavsnummer: 204033843 adress: Sofia 1463, Sofia District, Bulgarien. RISKOPPLYSNING OM WEBBPLATSEN: Ash Ltd. tar inget ansvar för förlust eller skada som en följd av beroende av informationen på denna webbplats, detta inkluderar utbildningsmaterial, prisnoteringar och diagram och analys. Var medveten om att riskerna i samband med handel på de finansiella marknaderna aldrig investerar mer pengar än vad du riskerar att förlora. Riskerna vid handel med binära alternativ kan inte vara lämpliga för alla investerare. Ash Ltd. behåller inte ansvaret för eventuella handelsförluster som du kan möta som ett resultat av att använda de data som finns på denna webbplats. Uppgifterna och citat som finns på denna webbplats tillhandahålls inte av utbyten utan av THOMPSON REUTERS. Priserna kan skilja sig från växelpriser och kan inte vara korrekta till realtidskurshandel. ANMÄRKNING: Utanför Europeiska unionen drivs denna webbplats av Ash Ltd. Från och med den 1 februari 2017 kommer företaget inte att acceptera några nya kunder. Från och med 03052017 kommer befintliga kunder inte att kunna handla i sitt konto eller att ange några positioner som inte är relaterade till stängningstiden för sina öppna positioner 2017 Ash Ltd. (St. Vincent, Grenadyny)

Comments

Popular posts from this blog

Forex Szlafrok Md ™ Ski Bonjour 773

Binary Optioner Strategi Bedrägerier On The Internet

Binary Alternativ Uttag Korrektur Att Gud